måndag, oktober 16, 2006

Måndag

Nu var det dags igen - ny vecka med allt vad det innebär! Vi är förkylda här, faktiskt de allra flesta i vår lilla familj.. men vi är så pass så vi traskar iväg till jobb och dagis.

Sen måste jag väl indirekt skälla på min moster som gör så hjärtat hamnar i halsgropen när man läser hennes inlägg...Och jag hoppas verkligen att min andra moster kryar på sig snart!

I övrigt spenderar vi måndagskvällen med att skruva ihop möblerna till vardagsrummet, det verkar inte som om vi kommer att bli klara inom en snar framtid - uj va skruvar och pluggar det är... men tror att det kommer bli fint när det blir klart, få se om det dyker upp en bild på det färdiga resultatet sen...

Träffade Nallebrors (morbror) fru M med dotter L i Valbo - IKEA finns där som ni säkert vet... så nu skulle det vara roligt att göra en vända i hans blogg för att se hur det gick med skruvandet, det verkade som om det låg på hans lott när de väl kom hem! *Ler*

Sköt om er alla...

4 kommentarer:

Jag sa...

Good luck med skruvandet! Jag spelade kort igår, VANN! Klockan blev sent innan jag kom hem. Gick med pannlampa hem - perfekt.

Kram

Gunilla sa...

vilken moster är jag??
jag oroar väl ingen?

Anna sa...

JO!! Det är precis vad du gör *S* och vilken moster du är...finns det rätt svar på frågan? Bästa, eller var det värsta? *S*

Brittis sa...

Jodå, jag kryar på mig så sakteliga men måste beväpna mig med tålamod. Inte min största dygd, dock.
Natyrligtvis träffade du M på IKEA, var annars? Men några bilder får du nog inte - kanske. Nallebror är lite slö med kameran, nämligen.