tisdag, april 24, 2012

To do or Not...

Om du inte skriver tentan kommer det att stå "har genomfört kursen" på ditt diplom.
Om du skriver tentan och klarar den kommer det att stå "hargenomfört tentan med godkänt resultat"

Så hur gör jag?
På torsdag omöjligt och tid finns inte i närtid att känna att jag har tid pga min sits på jobb etc (läs gårdagen)
Skit också...tycker inte att en kurs kan vara gör om du vill det räknas inte men kommer att stå att du inte gjort tentan som inte räknas i betyget!!! *morr*

3 kommentarer:

M sa...

Står det "Har genomfört kursen med godkänt resultat" på övriga kurser? Annars kanske ingen reagerar och om någon undrar kanske du kan få en chans att förklara?

Anonym sa...

Ja det gäller bara den kursen...Fattar inte hur man kan ha tenta när man inte kan ge poäng...lärdomen borde jag fått på lektionerna/föreläsningarna ju...

Jag sa...

och det räcker inte att bara närvara? Du måste skriva godkänt oxå?
Förresten håller jag mcurnbeviset för att jag/vi inte är en robot - ifyllandet av text alltså!