måndag, april 23, 2012

Elaka mamman & Ego-Anna

Usch idag har jag bråkat med Elias...Inge kul! Började som irritation men med härmningar och attityd exploderade mamman en smula...vi är sams förstås, jag sa förlåt & han med men jag känner mig ändå usel som inte alltid orkar vara pedagogiska mamman....

Ego-Anna har också bestämt sig för att skippa tentan på torsdag ...varför spendera kvällar och nätter denna vecka på en tenta där man inte får några poäng?! För lärdomen, men den borde jag ju fått på föreläsningarna? Jag orkar inte sitta mellan två jobb, hjälpa "ingen" in i mitt gamla jobb (dvs jobba där) och samtidigt få grepp om det nya, bli frisk och samtidigt plugga det fungerar inte & blir inte värt det...känner mig dock som en looser....

3 kommentarer:

Gunilla sa...

skulle säga att delegera, värdera och våga ta ställning också är viktiga egenskaper--
det visar på.. sunda värderingar
OCH ta bort de där jävla bokstäverna man ska skriva i- jag ser inte!!

Brittis sa...

Du verkar ha ett alltför tufft program. Sätt ner foten innan du däckar. Rehab-tiden blir väldigt kostsam både beträffande framtida hälsa och psyke.

Håller med Gunilla med "bokstäverna". Måste ofta skriva om både en och två gånger.
Kram

Anonym sa...

Jag kan inte delegera borttagningen av bokstäver till ngn av er gissar jag...när ska jag orka leta på var jag ställer om det då?! / A