onsdag, januari 04, 2012

Måste mammor följa alla regler??

6 kommentarer:

Brittis sa...

Vi lever i ett fritt land med mänskliga fri- och rättigheter. Rid på det.

Gunilla sa...

vad har du hittat på nu då?*S*
förresten testa min första del på mailadressen.. så har du en wordfuedkompis?

Jag sa...

nya jobbarhjälmen? Snyggt

Anonym sa...

BM: Du har helt rätt - men vad säger jag då till Elias när han vill vara utan "Mammor får göra förbjudna saker men inte Du!!" =)

G: Perfekt med en ny WordFeud kompis, jag bjuder in... väntar fortf. på mamma men hon har inte tid...=)

M: Nä inte jobbarhjälm men "Förbjudet att beträda isen utan hjälm"-skylt finns på rinken dit jag måste idag med Elias för han formligen ÄLSKAR att åka skridskor....

/A

Bror sa...

Snyggt!

Brittis sa...

Anonym=A?: ang. "Mammor får ..."
Tips: Gör det i smyg