tisdag, januari 03, 2012

Gästspel

Ja nu har jag mellanlandat på jobbet ett par dagar, lagom länge för att rensa inboxen och skaffa mig lite mer jobb tills jag kommer tillbaka igen på måndag..

Elias grät ikväll, han vill vara hemma med pappa istället för mig för han vill inte göra tråkiga saker som att städa och handla...ja vad ska jag säga om det ...

Vi har fått ett tillskott i familjen ...barnens kusin har fått en son igår...jag tyckte han valde en bra dag att komma till världen på - det är ju mammas & L:s födelsedag också och gammelfarmors namnsdag!!! Smart drag Oliwer :) Gör det omöjligt att glömma bort iaf.

Nä tror jag ska lägga mig o läsa, boken jag började med i våras tar aldrig slut - handlar nog mer om att jag läser om en o samma sida varje kväll ...hihi

Får också mail från Blogger när H gör inlägg i sin blogg...varför??

1 kommentar:

Bror sa...

Du har nångång i tiden lagt dig som "Medlem" till min blogg. Du får ta bort dig, då kmr inga fler mail!