onsdag, mars 09, 2011

Förgrymmade värld

... livet blir inte alltid vad man tänkt sig - jag tror ändå att vi måste vara glada och lyckliga för de dagar där vi känner oss starka och friska, vara tacksamma mot livet och vad det har att erbjuda även om inte alla dagar är ljusast men de ÄR iaf.

Idag har dock livet varit jävligt orättvist IGEN - frukstansvärt orättvist för familjen och för personalen på förskolan där det idag hände en olycka med en ofattbart tragisk utgång...
Läs mer här...

Jag är tacksam för mitt liv - min familj och mina vänner
Jag är tacksam över att Du mår bra pappa, även om vi återigen får vänta...
Jag är tacksam för att J fick åka hem till sin familj idag efter jobbet, hon arbetar på förskolan och var högst närvarande vid olyckan...
Jag skänker en stor varm tanke till familjen som drabbades av detta tragiska, inga ord kan man sätta på det som hänt...

Ibland vill man bara säga JÄVLA TASKIGA LIV!!
Å det vill jag idag, även om jag kommer att vara tacksam för att jag är del av det imorgon....

Inga kommentarer: