onsdag, mars 30, 2011

Börjar dra ihop sig

.. april kommer bli en hektisk månad.. undrar vart man ska hitta energin, den verkar ha runnit av för tillfället.

Det verkar som första veckan i maj är "byggstart" för vägg nummer fyra på huset, tro det eller ej - men vi får det nog gjort nu. Känns skönt, även om vi kommer att få jobba på lite med att måla i "stötar" för att ha färdig panel att sätta upp när det blir dags. Inte nog med det så behagar mannen att tillbringa dryga veckan (fördelat på två svängar) under månaden i Tyskland... men jag behöver ju iaf. inte känna mig sysslolös - barn, träningar hit och dit, jobb och markservice i kombination med målning...

Men min egna tid kommer - bara jag kommer på vad jag ska hitta på för roligt! Känns som det snart är MIN tur att komma hemifrån ett tag....

1 kommentar:

Jag sa...

Kom hem till mamma! hihi - Om det nu skulle bli nån vila...