söndag, januari 23, 2011

Friskusar

Jajamän... hela förmiddagen i backen har det blivit, hemma & nöjda nu!

Jag måste dock utreda varför jag får så jäkla ont i fötterna av pjäxorna.. blir en krampkänsla som inte slutar förrän jag plockar av mig pjäxan... den är INTE för liten, det är nåt annat som är fel.. funderar på om jag har hög hålfot och på det viset sitter för fast i skon för att inte spänna foten fel liksom.. blir lite bättre när jag lättar på pjäxan..inte vet jag, hålfotsinlägg är väl bara för gamla damer?! ;) eller ska jag ge det en chans tro.... Inte skoj iaf.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Du brås väl på resten av familjen? Vi har kramp. Vattenbrist eller magnesiumbrist. Testa på kvällen!

Brittis sa...

Du spänner kanske för hårt.

M sa...

Jag tror på hålfoten - har själv gjutit inlägg i mina pjäxor - känns väldigt mycket bättre! Man får liksom stöd under och foten kan vila på ett annat sätt!