tisdag, november 02, 2010

Höstlovstisdag

Idag har jag och Elias en ledig dag - vi har faktiskt tagit oss höstlov idag!
Ändå uppe tidigt.. vi är bjudna till bästaste grannen på frukost - mysigt...

Efter det åker till o hämtar morfar för en "umgås" dag... det blir mysigt det med. Kunde aldrig tro att han skulle vara så envis så han hellre bor på hotell än hos mig ;) Men nu säkrar jag iaf. lite tid med honom & han hade snudd på inget att säga till om heller... kanske enda sättet?!

Vet ni vad jag gjort? I helgen krattade jag gården - fast vi bestämt oss för att spara dem som gödning till våren, täcket var dock tjockt så det var nog bra att jag ändå gjorde slag i saken - känner mig nöjd över att det blev gjort!

1 kommentar:

Jag sa...

flitig som ett bi! Var rädd om dig bara. Och bra att du tar hand om guben lite. Han är ju envis, vet du