söndag, oktober 10, 2010

Slut på helgen

Varit en både dryg och skön helg... Trosa igår, tog hela jäkla dagen att ta sig fram och tillbaka - Tack farmor för att barnen fick vara med dig! Vi är iaf. ägare till en husvagn nu - ett ytterligare steg närmare "Svenssons", synd det är höst bara! Vem vet, vi kanske bara måste provcampa innnan vi ställer undan den för vintern.. Nån som har garage?

Idag har min käre sambo lärt känna husvagnen och jag har röjt med ungarna på deras rum, sprungit med dammsugaren, tvättat och lagat mat - ja, man kan väl kalla det för "varit mamma"-dag.. känns skönt nu att allt det blev gjort iaf. Ligger efter som bara den känns det som.. men uppenbarligen har vårt liv varit fyllt av roligare saker än "marktjänst" den senaste tiden och det ska man visst vara glad för så det är bara att dra på smilgroparna innan man somnar utmattad =)

Men jag klagar inte - jag mår fint!

Fick en paus i gnetandet när farfar o Ulla kom förbi på en visit - det innebar en uppskattad fikapaus iaf.

Nu bör det bli Over & Out om man ska orka med ytterligare en arbetsvecka.... Herregud vad det är jobbigt att vara vuxen ibland.. =)

2 kommentarer:

Brittis sa...

Va´ kul med husvagn!. Hoppas ni kommer att trivas med den.

Jag sa...

Ska bli spännande att se!