måndag, juni 14, 2010

Planeringsdag

innebär att man som mamma stannar hemma med lilla E idag, vägrar sätta honom på annat dagis några dagar per termin, nya fröknar och nya lokaler.. räcker med det strul det ibland är på befintligt dagis...

Vi har gjort lite "måsten" nu, funderar på en cykeltur ner på stan..kanske motivera besök i "tråkiga icke leksaksaffärer" med en glass?! Det går säkerligen hem....

5 år o väldigt bestämda åsikter...är en ständig kamp & gissningsvis står det oavgjort i matchen...

Känner mig av nån underlig anledning väldigt väldigt långt ifrån min familj kring Siljan... jaja, nya tag en annan dag...

3 kommentarer:

Brittis sa...

Ja, ibland känner man sig som om man är på en annan planet. Men det brukar som tur är vara övergående.

M sa...

Jag känner mig inte direkt närvarande jag heller... Det är mycket nu... ;)

M sa...

Tänkte faktiskt ringa dig idag när jag var ute med Lisa på promenad - men tänkte att du ändå inte skulle höra något av mitt flåsande i backarna! Väl hemma blev det full rulle igen... som vanligt. Pust!!!!!!!!! (Gud så skönt det lät med massage!!!!!!!!!!!)