tisdag, juni 29, 2010

Dagsverke

Gårdagens dagsverk som vi "sambolikt" delade - knäskurande av altangolvet... 20kvm i stekande sol o så småningom lagom svettiga o när solen försvann kom den älskade myggen...

Inte att förglömma - PO klippte gräsmattan & talade om för mig att vi nog gjort oss förtjänta av en "Klippo" - vilket alltid har varit min stora dröm ... så nu gäller det att hitta varianten som passar oss...

Idag gick jag hem redan kl 2, solen sken och en glad kille hämtades på dagis... Val mellan cykeltur och picknick eller åka till stranden med picknick... svaret var givet - STRANDEN... så det har blivit premiärdopp för mig idag... Å det var såå skönt!

Väl hemma efter en lättare middag så åkte penseln fram o altangolvet oljades in... verkar som det blir riktigt bra... =)

Känner mig nöjd...

Full rulle mot semester är det också - något jag verkligen ser fram emot!

2 kommentarer:

Jag sa...

Låter skönt! Själv doppade jag rumpan i Offer-sjön, faderskapet simmade dock.
Vi har det bra och det låter som om du också njuter av livet. Ser med spänning fram emot morgondagens rapport :-)

Brittis sa...

Låter som om det dök upp en guldkant på vardagen. Njut och ta emot!