fredag, april 16, 2010

Sweet Kisses


...P-O hade tänkt till & på strategiskt ställe placerat ut en liten "Sweet kisses" choklad vid min säng - fin tanke.. Mina tänder var borstade så den blev inte uppäten.. några dagar senare slog tanken mig att jag skulle åtgälda gesten... placerade chokladbiten strategiskt (samma chokladbit) på hans kudde så att han skulle se den när han kom och la sig... jag somnade...

När morgonen kom frågade jag om han sovit gott - min tanke var ju då att få en respons på det jag gjort, ja, en respons fick jag... men kanske inte den jag tänkt mig...

"Jo, jag har sovit sådär - vaknade inatt av att det satt en smält chokladbit i mitt öra, papperet stack mig så jag vaknade!!"

1 kommentar:

Brittis sa...

Han uppskattade säkert gesten men män har ju ibland lite svårt att komma med de "rätta" orden. Du får ta det för vad det är.