söndag, december 27, 2009

Mellandagarna...

R E A..jodå, jag har sprungit i affärer både igår och idag...men faktiskt inte gjort några direkta fynd - är mest bara skit och långa köer...

Sen funderar jag över dagens mode - mycket linnen, ärmlöst - ska man alltid ha en kofta eller något utanpå? Försökte hitta någon överdel till Trettonhelgen - men allt med kort ärm, eller linnen - Det är ju V I N T E R...finns det inget snyggt med lång ärm? Vägrar att visa mina bleka feta armar i ett linne (?)..kan man ha en kofta när man går på "krogen"? Är det så det ska vara nu om man skall vara "i tiden"?

Hmmm.. jag måste börja bli gammal, begriper mig inte helt & fullt på dagens mode....

3 kommentarer:

Brittis sa...

Känner igen mig i det du beskriver.
Kram

Kiara Och Kovu sa...

Anna! Har du inte lärt dej än att man köper vinterkläder på sommaren?? O sommarkläder på vintern. Eller, det du hittar i affärena nnu är ju vårkläderna... Kasst va?

Anna sa...

haha.. ja jag vet - men då ska jag alltså veta på sommaren att jag ska gå ut på Trettondagen... ;)