tisdag, augusti 18, 2009

- stora E på bättringsvägen, permis imorgon om allt går som förväntat
- lilla E somnade kl 18 idag, undrar hur tidigt han har morgon i morgon... ;)
- mentalt slutkörd känner jag mig
- gräset borde klippas, men det regnar som tur är
- lite mer liv och rörelse på jobbet denna vecka, känns skönt
- friidrott på tv, hur går det för Sverige egentligen... vart är alla förväntningar som brukar finnas?!
- jag kom äntligen ihåg att ta hem kompostpåsar från affären idag! Guldstjärna till mig!!
- pappan har tillbringat dagen på sjukhuset, spenderar natten där också
- tidig kväll för min del idag...


...lite meningslös sammanfattning, men alltid något...ibland får man väl vara nöjd med det lilla

2 kommentarer:

Brittis sa...

Upp med näsan, gumman. Det kommer bättre tider.

M sa...

Alldeles lagom att läsa! Jag kanske borde lära mig...