fredag, april 18, 2008

Nytillskottet...

Han har kommit - PAJAS NORDIN...

Tyvärr håller han sig till trygga marker - Under soffan! Men jag förstår honom, Elias kommentar när han såg kattselen var:

"Ja, jag ska DRA den!"

...och när man sedan ser hur han matar sin mjukiskatt så förstår jag Pajas ännu mera... ;) Huvudet borras ner för allt vad han är värld i matskålen och så säger han "Ät då!"

Men barnen är förväntansfulla - tittar in under soffan hela tiden, kanske kanske kommer han fram snart... Måste erkänna att jag är lika förväntansfull jag med... men det säger jag inte högt - trots att jag gärna vill skrika ut "Äntligen ett djur i familjen!!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!

Anonym sa...

väntar på foton

Brittis sa...

Instämmer med båda föregående

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the GPS, I hope you enjoy. The address is http://gps-brasil.blogspot.com. A hug.