lördag, mars 15, 2008

Bandyfinal

Idag bär det iväg till Studenternas för bandyfinal mellan SAIK - Edsbyn, det ska bli roligt att komma iväg och göra något annat för en gång skull. Farmor skall umgås med E idag och sova över här för om dom vinner gissar jag att vi inte är hemma i skaplig tid... så det kändes bäst att gardera sig...

Annars är allt som vanligt... jobbet är stressig men roligt för det mesta, några bitar har fallit på plats och jag kan säga att jag vann "kriget" som pågått ett tag - man har sin envishet att tacka i såna lägen..

Övriga familjen har varit sjuka hela veckan men är på bättringsvägen vilket känns bra.. själv ska jag iväg på både lungröntgen och spirometritest med tanke på mina bekymmer med luftvägarna... hoppas hoppas att allt ser bra ut... men man kan ju inte låta bli att grubbla över det en smula...

Ha en bra dag i snöslasket/regnet... jag ska försöka att hålla mig varm, men brukar inte vara några problem när man åker på bandy... ;) Portföljen får dock stanna hemma...

4 kommentarer:

M sa...

Hoppsan! Äntligen lite aktivitet här! :o) Har du laddat termosen? Kram - ha en rolig dag/kväll!

Brittis sa...

Grattis till krig-segern!
Hoppas hälsotesten går bra.
/Moster

Gunilla sa...

Gött höra att du lever.. Började faktiskt undra

Anonym sa...

Ja o inget guld fick vi o jag bär på en tung medalj idag.. baksidan av den så att säga... ;)/A