fredag, juni 01, 2007

Carpe Diem

Ja, jag måste bara ifrågasätta vad det är som avgör vem som skall leva eller dö... Finns det någon som helst rättvisa i det som sker - man säger att det finns en gud, men jag måste fråga mig vart den guden finns när någon tas i från detta liv alldeles för tidigt.... Idag avled min kollegas son helt oväntat, han var 18 år - finns det något annat att tillägga mer än att det är fruktansvärt och obegripligt....jag hoppas nu att familjen får allt stöd och hjälp de behöver i denna stora tragedi...

Vad klagar jag för är ju nästa fundering, varför är man aldrig nöjd?
Hela livet, ja Allt kan förändras på ett ögonblick...

Jag är lyckligt lottad för när jag går hem idag så går jag hem till h e l a min familj - något jag ofta tar förgivet...En tung dag - mina tankar söker sig till mamman och pappan som mist sin son och till hans systrar som miste sin bror...
@-}}---

Inga kommentarer: