fredag, februari 10, 2012

Summering...

Dags att summera.. det har hänt en hel del!

Pajas har varit inlagd på sjukan, men med nattpermis då de inte hade öppet på djurkliniken nattetid.. jaha.. fick agera sjuvårdare och sjukbil i några dagar medan han fick en rätsida på vätskenivå och att infektionen började hävas.. Nu återstår reglering med försäkringsbolaget, penicillin ytterligare några dagar (jag är inte längre favoritmatte kan jag lova) , njurkost och återbesök om ett halvår för att kontrollera de dåliga njurvärdena.

Sökt jobb, intervju, erbjudande, tackat ja och ja - nytt jobb from 1 april.... inom samma firma men på annan nivå, lite andra uppdrag och annan arbetsplats.. ska bli spännande...

Tenta genomförd, ännu ett steg mot att fullfölja utbildningen jag går.. jag SKA ha dessa 18 högskolepoäng, även om jag inte känt mig ledig sen i somras...

Sliter med att få vardagen att gå ihop som alla småbarnsföräldrar med träningar och matcher helgerna igenom... härligt att barnen håller igång, men vart är helgerna med totalt ledigt??

Nu myskväll med barnen, pappan roar sig med Bandy - The Old Fashion way - Utomhus!! Hejja SAIK

1 kommentar:

Brittis sa...

Stort grattis. Det blir spännande, förstår jag. Jobbet kommer säkert att passa dig och det är väl alltid kul att få prova nya utmaningar.