söndag, oktober 30, 2011

Byta ihop & komma igen....

Ja det får bli dagens melodi - iaf. "komma igen..."
Igår fick jag ett nervöst sammanbrott tror jag - jag KAN INGENTING känns det som & tentan är på torsdag....=(

Blir man trögare med åren ;)

Jag har svårt att hitta tid att läsa & lugnet för att läsa...
Jag har svårt att acceptera att jag kan få skriva om tentan - jag måste väl för f*n kunna skriva åtminstonde godkänt - dock siktar mitt undermedvetna på mer... är bara jobbigt just nu iaf.

Inser att jag kom efter rejält när jag missade två föreläsningstillfällen, nu har jag läst in själv o inte fasen vet jag om jag läst och förstått rätt... det lär ju visa sig....


3 kommentarer:

Gunilla sa...

det är bra missa en tenta och tvingas göra en omtenta..*S* Man blir mer ödmjuk då. Själv körde jag på Nationalekonomin första gången, och skrev full pott andra.. och visst har jag blivit ödmjuk??
*g*
Följ i mina fotspår bara...

Anonym sa...

Det är svårt att vara ödmjuk när man är bäst, eller hur kära Gunilla!
:-)

Brittis sa...

Prova min variant. Jag skulle skriva nationellt prov i årsbokslut och begrep ingenting. Så kvällen före skrivningen satt jag och läste förtvivlat, övertygad om att det skulle bli underkänt. Gick sedan direkt till sängs och sov den utmattades tunga sömn. Morgonen därpå gick jag med tunga steg till skrivningen. Och skrev full pott!!
Hjärnan jobbade tydligen för fullt under natten. Ät ett par sockerbitar innan tentan. Det håller energinivån uppe.