onsdag, juli 28, 2010

Pärlor

nyss hemkomna från ett dygn i underbara Rättvik, ja - Hemma är ju alltid hemma & visst är det något speciellt med Rättvik på sommaren. Jag får vara tacksam för att jag har mina rötter i denna sommaridyll & det paradis som Ma & Pa lever i.

Igår fick syrrorna med respektive en barnfri sommarkväll i tältet vid stranden - Biffen med vänner spelade & vi hade roligt förstås....

Tack Ma & Pa för barnvakten!

Pärla nummer II står på gården här hemma just nu...P-O har äntligen bytt in vår Corolla Verso och den är numera ersatt av en fin Honda CR-V...jag har en känsla om att jag kommer veta vart den mannen befinner sig resten av dagen - men det är han värd! Lilla julafton som det är....

1 kommentar:

Brittis sa...

Ni har tydligen haft en trevlig syskonträff. Pärlor - precis som du säger.