onsdag, oktober 07, 2009

Arbetslusten är inte riktigt vad den borde vara - vet inte riktigt varför men det kan väl hända att det är för att det är lite ovisst vad gäller jobbet, mycket att göra men man avvaktar eftersom företag och fack inte kan komma överens verkar det som... eller så är det för att det är höst.. eller bara trött helt enkelt.. har varit en händelserik höst så det är kanske inte så konstigt...

Just nu känner jag bara för att lägga mig o dra täcket över hvudet o vakna när våren kommer, kan man göra så?! ;)

4 kommentarer:

Jag sa...

Gå i ide är väl inte så dumt, men det fungerar ju inte. Ta det lugnt så blir det snart bättre.
Kram

Kiara Och Kovu sa...

Känner på samma sätt. Ska vi dela täcke *fniss*

Brittis sa...

Försök ställa in dig på att "bara vara". Det kan fungera ett tag medan kroppen hinner i fatt.
Kram

Helen sa...

Vi känner likadant hemma hos mig, så idag var jag iväg och köpte lite uppiggande piller på häloskost.