onsdag, maj 09, 2007

Hurra - Hurra - Hurra - Hurra



Idag blir han 2-år, guldklimpen min....bild i tidningen och allt, men han ser aningen förskräckt ut måste jag säga.. tårarna var inte långt borta när han blev uppslängd på pallen och lämnad åt sitt öde... Dålig bild är det också, men det skyller jag på P-O:s scanning...

För övrigt är jag hemma och "Vårdar sjukt barn" - ögoninflammation igen och det är segt, ger inte med sig...tror ibland att det kan vara allergi, men vi är ju så många som har känningar i ögonen så det verkar ju konstigt, även andra barn på dagis har det så jag får nog förlika mig med att han behöver vara hemma den här veckan och kurera sig och att det är ögoninflammation och inget annat...

Hoppas på tillfriskning till helgen - då hägrar ett kalas...vad gör man om mamman inte vill baka?! Tycker det känns hemskt att ha köpbullar.. men det är ju också typiskt mig - så vad klagar jag för, jag får ta mig i kragen och baka då om det inte duger...

2 kommentarer:

Kiara Och Kovu sa...

Krama o Gratta det lilla livet från oss i Äppelbo.

Jag sa...

Kramar till den lilla raringen!