torsdag, augusti 24, 2006

Skyller på..

...att jag från början sa att mitt bloggande var ett test och jag måste erkänna att ännu har jag inte fått in någon rutin på detta - dygnet har för få timmar så bloggandet prioriteras inte alltid tyvärr. Läser oftast "min runda" bland bloggarna men att sedan ta mig tiden att skriva själv har jag som sagt inte lyckats med ännu, men jag jobbar på det!

I övrigt så har Elias börjat skolas in på dagis, det går jättebra och han verkar inte bry sig alls om sina föräldrar som sitter där i en vrå och dricker kaffe. Idag ska jag iaf. lämna honom där själv en stund - känns lite delat, men min lille kille är tydligen stor nu...

Hade i början på veckan besök av mamma och pappa - mycket uppskattat av oss alla! Hustomtar gillar vi och innertaket på bron blev äntligen uppsatt, mamma tog sig an Elias och det var såå skönt att bara få "vara" en stund utan ansvar...Tusen Tack.

Nej, nu är det dags att leta fram kläder och bege sig till dagis!

Ha en bra dag alla...

Inga kommentarer: